loading...
مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی
تیرانا بازدید : 275 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

dont it in ielts speaking نبایدهای آزمون آیلتس   مکالمه Donts in IELTS

مجموعه 8 ویدیوی کوتاه در مورد آنچه که نباید در بخش مکالمه آزمون ایلتس انجام داد بهمراه توضیحات تکمیلی در فایل پی دی اف . با دیدن این ویدیوها اشتباهات خود را در آزمون مکالمه آیلتس به تقلیل داده و بیشترین نمره را اخذ کنید .

تیرانا بازدید : 491 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (1)

با توجه به درخواست های فراوان

مجموعه Steps to Understanding که یک مجموعه چهارسطحی شامل داستانهای متنوع و متعدد انگلیسی بوده که از سطح مقدماتی تا پیشرفته دانش زبان انگلیسی ادامه دارند. این مجموعه  که به همراه فایلهای صوتی ارائه میشود برای تقویت مهارت خواندن, درک مطلب و بهبود قدرت شنیداری و همچنین یادگیری لغات انگلیسی بسیار سودمندخواهند بود. هر درس شامل یک داستان بوده که در ادامه تمرینات مختلف نظیر سوالات بله / خیر برای زبان اموز قرارداده شده است تا به سنجش دانسته های خود از درس بپردازد و به یادگیری بیشتر درس یاری می رسانند . در انتهای هر کتاب هم فهرست لغات هم قابل مشاهده است.

در چهار سطح : Introductory ، Elementary ، Intermediate ، Advanced

تیرانا بازدید : 753 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

American English idioms english anyone ویدیوهای آموزش اصطلاحات انگلیسی English Anyone

در این پست مجموعه ویدیوهای آموزش اصطلاحات عامیانه و رایج انگلیسی که توسطه سایت English Anyone تهیه شده اند را برای شما آماده کرده ایم . این ویدیوها به مراتب جذاب تر و سرگرم کننده تر هستند چون با تصاویر و عکس ها آموزش اصطلاحات را اندکی راحتتر و سرگرم کننده تر نموده است . در هر ویدیو چندین اصطلاح انگلیسی با ذکر معنی , مثال و توضیحات اضافه آموزش داده میشود . در هر ویدیو سعی شده است بر اصطلاحات مربوط به یک زمینه خاص تمرکز شود بعنوان مثال اصطلاحاتی که در آنها از اسامی خوراکی ها استفاده شده است در یک ویدیو جمع شده اند و یا اصطلاحاتی که در آن از اعضای بدن استفاده شده است در ویدیوی دیگر گرداوری شده اند. این مجموعه را که 16 ویدیو را شامل میشود را می توانید بصورت رایگان و از لینک های مستقیم و غیر مستقیم دانلود نمایید.

تیرانا بازدید : 449 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

bbc talking sport آموزش انگلیسی با گزارشهای ورزشی BBC Talking Sport

اگر از همراهان همیشگی کاردوآنلاین باشید چند هفته قبل از ارائه مجموعه های تصویری اموزش انگلیسی که در دنیای وب به رایگان قرارداده شده اند حرف به میان آوردیم حال با یک مجموعه جدید به سراغ شما آمده ایم . مجموعه BBC Talking Sport یک مجموعه آموزش انگلیسی با بهره گیری از گزارشات ورزشی , گفتگو با ورزشکاران ( شرکت کنندگان در المپیک لندن 2012 ) و داستانها و وقایع ورزشی است .از این مجموعه تصویری آموزش انگلیسی که شامل 54 قسمت می باشد و به صورت هفتگی تا چندی پیش پخش میشد ما 23 قسمت را بهمراه فایل ورد حاوی مکالمات موجود در فیلم , معنی کلمات موردنظر درس, تمرینات و جواب تمرینات را برای شما آماده کرده ایم که به حتم از دیدن آنها بسیار یاد خواهید گرفت . در این مجموعه تصویری آموزش انگلیسی در هر قسمت که حدود 3 دقیقه زمان دارد در ابتدا چند کلمه معرفی می شوند سپس در گفتگو با ورزشکاران کاربرد این کلمات انگلیسی به زبان اموز نشان داده میشود .این مجموعه آموزشی جذاب را از دست ندهید و از دیدن ان لذت ببرید خصوصا اگر به ورزش علاقمند هستید. این مجموعه با Usain Bolt سریعترین مرد جهان شروع و با ایشون هم پایان می پذیرد.

تیرانا بازدید : 255 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

how to teach english video.book  فیلم آموزشی نحوه تدریس زبان انگلیسی How To Teach English به همراه کتاب

چگونگی تدریس زبان انگلیسی , متدهای تدریس زبان انگلیسی,برنامه درسی برای کلاس , تکنیک های موثر تدریس برای یادگیری بهتر دانش آموز, راهنمای تدریس گرامرانگلیسی , تعامل موثر با دانش آموزان , تعیین تکالیف و فعالیت های خارج از کلاس , توصیه های مدرسان موفق و مجرب زبان انگلیسی و …. در این فیلم 1.5 ساعته فیلم آموزشی نحوه تدریس زبان انگلیسی و همچنین کتاب آن آموزش داده میشود. این راهنمای تدریس زبان انگلیسی که برای همه مدرسان انگلیسی و علاقمندان به تدریس این زبان , توسط انتشارت لانگمن تهیه شده است هر آنچه یک مدرس زبان باید رعایت کند تا بیشترین بازدهی را از تدریس خود بگیرد را شامل میشود .این مجموعه را می توانید به رایگان و از لینک مستقیم دانلود نمایید .

تیرانا بازدید : 363 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

teaching english books free download دانلود چند کتاب در زمینه تدریس زبان انگلیسی

در این پست چند کتاب دیگر در زمینه تدریس زبان انگلیسی برای مدرسان زبان انگلیسی جمع آوری کرده ایم که امیدوارم مفید واقع شوند.

تیرانا بازدید : 807 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

bbc word on the street مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسیBBC Word On The Street

مجموعه تصویری آموزش انگلیسیBBC Word On The Street یکی از مجموعه های بسیار آموزنده و مفید برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد . این مجموعه ویدیویی آموزش انگلیسی که از سوی مرکز آموزش زبان بی بی سی تهیه شده است در دو سری پخش شده است . سری اول آن شامل 10 اپیزود بود و سری جدید آن تا بحال 7 اپیزود آن پخش شده است . در این ویدیوها که هر کدام حدود نیم ساعت آموزش انگلیسی هستند به آموزش مهارتهای زبان انگلیسی اعم از مکالمه انگلیسی,لغات انگلیسی,گرامر, اشتباهات رایج , اصطلاحات انگلیسی و سایر موارد دیگر می پردازد. دیدن این ویدیوهای آموزشی که با لهجه بریتیش بوده و در هر قسمت نکات بسیاری را به ما آموزش میدهد را برای زبان آموزان سطح متوسطه و بالاتر توصیه میکنیم . تمام قسمتهای این مجموعه به مرور اضافه میشوند. قسمت های 7 تا 10 اضافه شدند.

تیرانا بازدید : 287 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

learn english with the news ویدیو های خبری آموزش و تقویت زبان انگلیسی

مجموعه 71 ویدیوِی آموزش و تقویت زبان انگلیسی از شبکه های خبری انگلیسی که شامل موضوعات متنوع درباره علم , تکنولوژی , طب و موضوعات جالب دیگر می باشد. این مجموعه ویدیوهای آموزشی انگلیسی با زیرنویس انگلیسی همراه بوده و صداها بصورت آهسته و روان بیان میشوند . با مشاهده این ویدیوهای خبری که هر کدام حدود 3 تا 5 دقیقه هستند انگلیسی خود را تقویت ببخشید. لهجه این مجموعه امریکن بوده و علاوه بر زیرنویس , متن صداها در یک فایل آمده است . لازم به ذکر است که این مجموعه برای سطح متوسطه و بالای متوسطه مناسب است .

 

Learn and Improve English With The News

Learn English as you read and listen to a weekly show about developments in science, technology and medicine. Stories are written at the intermediate and upper-beginner level and are read one-third slower than regular Videos

تیرانا بازدید : 305 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

farms read and discover level 2 Farms :Read and Discover Level 2

سری کتابهای Read and Discover با هدف تقویت مهارت خواندن Reading و درک مطلب انگلیسی تدوین و ارائه شده و بصورت طبقه بندی شده در اختیار زبان آموزان قرارگرفته شده است . از این مجموعه پیشتر هم کتابهایی از سطوح مختلف آن را برای شما قرارداده ایم حال در این پست شما می توانید کتاب Farms بهمراه فایلهای صوتی آنرا که مربوط به سطح 2 از این مجموعه است را به رایگان دانلود نمایید . این کتاب خواندنی مصور کاملا رنگی به موضع زراعت , دام پروری , پرورش ماهی و … پرداخته و با ارائه متون جذاب و سرگرم کننده بهمراه تصاویر و تمرینات , به بهبود مهارت خواندن و درک مطلب انگلیسی زبان آموزان کمک میکند.

تیرانا بازدید : 407 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

Learn Real English Conversations آموزش مکالمه صحیح زبان انگلیسی Learn Real English   Authentic Conversations

به ادعای سازندگان این مجموعه , اکثر مجموعه های آموزش مکالمه انگلیسی به واقع مکالمه صحیح و واقعی انگلیسی را آموزش نمی دهند و اغلب مکالمات کتابهای آموزش انگلیسی غیرواقعی و ساختگی هستند و صرفا دو گوینده, متنی پیش نویس را رو خوانی میکنند. برای فهمیدن مکالمات واقعی انگلیسی زبانان بومی , شما نیازدارید که مکالمات واقعی را بشنوید و برای گفتگو با این افراد هم بایستی از همین مکالمات واقعی استفاده نمایید . اما به چه مکالماتی واقعی گفته میشود ؟ مکالماتی که انگلیسی زبانان در مکالمات خود استفاده میکنند و شامل اصطلاحات و عبارات عامیانه وهمچنین تلفظ واقعی و رایج لغات می باشند نه تلفظی که شما در برنامه های CNN یا BBC میشنوید . مجموعه Learn Real English – Authentic Conversations برآمده از مکالمات واقعی و رایج انگلیسی می باشد .چشمهای خود را ببندید و خود را تجسم کنید که براحتی میتوانید به مانند انگلیسی زبانان با آنها صحبت کنید , تجسم کنید که همه اصطلاحات عامیانه و رایج آنها را می فهمید و مشکلی در فهم شنیداری تلفظ لغات ندارید , تجسم کنید که قادر هستید تند حرف بزنید , تجسم کنید به درستی از اصطلاحات عامیانه و رایج در مکالمات خود استفاده میکنید و در اخر تجسم کنید که با یک تلفظ عالی صحبت میکنید .

همه اینها فقط و فقط در 6 ماه میسر خواهد شد اگر شما این مجموعه آموزش مکالمه واقعی و محاوره ای انگلیسی را کامل مطالعه کرده و یاد بگیرید.

این دوره شامل 30 جلسه آموزشی , قصد دارد مکالمه و گفتگوی انگلیسی را به شما بیاموزد و هر درس یک مکالمه واقعی را شامل میشود که باید به ان گوش دهید و سپس در بخش انتهای درس  لغات , اصطلاحات و عبارات رایج درس را بفهمید . با این مجموعه علاوه بر یادگیری مکالمه انگلیسی , قدرت شنیداری شما به شکل ملموسی ارتقاء پیدا کرده و لغات و همپنین اصطلاحات بیشمار رایج در انگلیسی را خواهید آموخت و در اخر تلفظ انگلیسی شما بهبود می یابد . این مجموعه را می توانید به رایگان و از لینک مستقیم دانلود نمایید .

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید کدامیک بیش تر در این وبلاگ قرار گیرد؟
    پیام مدیر

    لطفا در نظرسنجی وبلاگ شرکت نمایید.


    کاربران گرامی با ارسال مطالب خود به جمع نویسندگان وبلاگ بپیوندید.


    با مطالعه هر مطلب لطفا به آن امتیاز دهید.


    لطفا با استفاده از فرم تماس با ما که در پایین وبلاگ قزار دارد نظرات خود را ارسال نمایید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7537
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,168
  • بازدید سال : 10,067
  • بازدید کلی : 577,529
  • کدهای اختصاصی