loading...
مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی
تیرانا بازدید : 1258 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)


دانلود رایگان سی و هشتمین انیمیشن برتر جهان


Snow White And The Seven Dwarfs


مشخصات محصول

نام محصول: Fifty Top Animation

کد محصول: 2212

آموزش برای زبان: انگلیسی

لهجه: امریکن، بریتیش
سطح: متوسط به بالا

نوع فایل: ویدویی

دسته: تقویت مهارت شنیداری، گفتاری و لغت

تعداد: 10 DVD
توضیحات: انیمیشن های برتر جهان به همراه زیر نویس انگلیسی، برای اطلاعات بیشتر می توانید لیست انیمیشن ها را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

قیمت: 27,500 تومان

 


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


Summary:

Snow White, pursued by a jealous queen, hides with the Dwarfs; the queen feeds her a poison apple, but Prince Charming awakens her with a kiss.


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

aryaenglish بازدید : 767 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

مجموعه Improve Your American English Accent
( بخش آموزش زبان انگلیسی وطن دانلود )

نام مجموعه : کتاب Improve Your American English Accent به همراه ۳ سی دی فایل های صوتی
فرمت : PDF به همراه فایل های MP3 مجموعه
این مجموعه شامل یک کتاب و سه سی‌دی صوتی است که با یک روش جالب و لذت‌بخش می‌تواند لهجه‌یانگلیسی آمریکایی را به شما آموزش دهد. این مجموعه منحصراً با تاکید بر ویژگی‌های اصلی که بیش‌ترین تأثیر را بر درک زبان انگلیسی آمریکایی می‌گذارد، کاری می‌کند که همه‌ی آمریکایی‌ها و انگلیسی ها بتوانند منظور شما را به خوبی بفهمند. سه سی‌دی ضمیمه‌ی این مجموعه شامل شش درس ۳۵ دقیقه‌ای است که به همراه یک کتابچه برای درک صحیح تلفظ‌ها و ادای اصوات، کلمات، و جملات همه‌ی مواد لازم برای یادگیری را در اختیارتان می‌گذارد.
این مجموعه فوق العاده برای آموزش و درک هر چه بهتر و یادگیری لهجه انگلیسی آمریکایی به نحوی که نویسنده کتاب عنوان کرده که بعد از مطالعه این کتاب قادر خواهید بود لهجه انگلیسی خود را به یک فردی که مادر زادیانگلیسی زبان است بسیار نزدیک کنید.

دانلود در ادامه مطلب

تیرانا بازدید : 438 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کد کالا : 2066



دانلود رایگان سری کتاب های آمادگی آزمون آیلتس

 

Cambrige practice test for IELTS 1,2,3,4,5,6,7,8,9


Cambridge Practice tests for IELTS نام مجموعه ای از نمونه آزمون های آزمایشی آزمون آیلتس است که هر ساله توسط انتشارات کمبریج منتشر می شود. این کتاب مرجع کاملی از سوالات آزمون آیلتس همراه با پاسخ های آن می باشد که شما با مطالعه ی آنها خود را برای شرکت در این آزمون آماده خواهید ساخت. همچنین همراه این کتاب، فایل های صوتی مرتبط با آن نیز با فرمت MP3 در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است که مربوط به بخش Listening آزمون می شود. در پایان کتاب متن این Listening ها نیز Transcript شده است.

در این پست تمامی کتاب های این مجموعه و از جمله نسخه آخر این سری از کتاب ها یعنی Cambridge IELTS 9 بر روی سایت قرار گرفته است.


The International English Language Testing System (IELTS) is  widely recognised as a reliable means of assessing the language ability of candidates who need to study or work where English is the language of communication. These Practice Tests are designed to give future IELTS candidates an idea of whether their English is at the required level.

IELTS is owned by three partners, the University of Cambdridge ESOL Examinations, the British Council and IDP Education Pty Limited (through its subsidiary company, IELTS Australia Pty Limited). Futher information on IELTS can be found on the IELTS website (www,ielts.org)


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ادامه مطلب
يكشنبه، 8 ارديبهشت ماه، 1392 | 3 نظر | بازدید [ 1288 ]

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید کدامیک بیش تر در این وبلاگ قرار گیرد؟
    پیام مدیر

    لطفا در نظرسنجی وبلاگ شرکت نمایید.


    کاربران گرامی با ارسال مطالب خود به جمع نویسندگان وبلاگ بپیوندید.


    با مطالعه هر مطلب لطفا به آن امتیاز دهید.


    لطفا با استفاده از فرم تماس با ما که در پایین وبلاگ قزار دارد نظرات خود را ارسال نمایید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7537
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 1,128
  • بازدید سال : 10,027
  • بازدید کلی : 577,489
  • کدهای اختصاصی