loading...
مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی
تیرانا بازدید : 753 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

American English idioms english anyone ویدیوهای آموزش اصطلاحات انگلیسی English Anyone

در این پست مجموعه ویدیوهای آموزش اصطلاحات عامیانه و رایج انگلیسی که توسطه سایت English Anyone تهیه شده اند را برای شما آماده کرده ایم . این ویدیوها به مراتب جذاب تر و سرگرم کننده تر هستند چون با تصاویر و عکس ها آموزش اصطلاحات را اندکی راحتتر و سرگرم کننده تر نموده است . در هر ویدیو چندین اصطلاح انگلیسی با ذکر معنی , مثال و توضیحات اضافه آموزش داده میشود . در هر ویدیو سعی شده است بر اصطلاحات مربوط به یک زمینه خاص تمرکز شود بعنوان مثال اصطلاحاتی که در آنها از اسامی خوراکی ها استفاده شده است در یک ویدیو جمع شده اند و یا اصطلاحاتی که در آن از اعضای بدن استفاده شده است در ویدیوی دیگر گرداوری شده اند. این مجموعه را که 16 ویدیو را شامل میشود را می توانید بصورت رایگان و از لینک های مستقیم و غیر مستقیم دانلود نمایید.

تیرانا بازدید : 449 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

bbc talking sport آموزش انگلیسی با گزارشهای ورزشی BBC Talking Sport

اگر از همراهان همیشگی کاردوآنلاین باشید چند هفته قبل از ارائه مجموعه های تصویری اموزش انگلیسی که در دنیای وب به رایگان قرارداده شده اند حرف به میان آوردیم حال با یک مجموعه جدید به سراغ شما آمده ایم . مجموعه BBC Talking Sport یک مجموعه آموزش انگلیسی با بهره گیری از گزارشات ورزشی , گفتگو با ورزشکاران ( شرکت کنندگان در المپیک لندن 2012 ) و داستانها و وقایع ورزشی است .از این مجموعه تصویری آموزش انگلیسی که شامل 54 قسمت می باشد و به صورت هفتگی تا چندی پیش پخش میشد ما 23 قسمت را بهمراه فایل ورد حاوی مکالمات موجود در فیلم , معنی کلمات موردنظر درس, تمرینات و جواب تمرینات را برای شما آماده کرده ایم که به حتم از دیدن آنها بسیار یاد خواهید گرفت . در این مجموعه تصویری آموزش انگلیسی در هر قسمت که حدود 3 دقیقه زمان دارد در ابتدا چند کلمه معرفی می شوند سپس در گفتگو با ورزشکاران کاربرد این کلمات انگلیسی به زبان اموز نشان داده میشود .این مجموعه آموزشی جذاب را از دست ندهید و از دیدن ان لذت ببرید خصوصا اگر به ورزش علاقمند هستید. این مجموعه با Usain Bolt سریعترین مرد جهان شروع و با ایشون هم پایان می پذیرد.

تیرانا بازدید : 807 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

bbc word on the street مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسیBBC Word On The Street

مجموعه تصویری آموزش انگلیسیBBC Word On The Street یکی از مجموعه های بسیار آموزنده و مفید برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد . این مجموعه ویدیویی آموزش انگلیسی که از سوی مرکز آموزش زبان بی بی سی تهیه شده است در دو سری پخش شده است . سری اول آن شامل 10 اپیزود بود و سری جدید آن تا بحال 7 اپیزود آن پخش شده است . در این ویدیوها که هر کدام حدود نیم ساعت آموزش انگلیسی هستند به آموزش مهارتهای زبان انگلیسی اعم از مکالمه انگلیسی,لغات انگلیسی,گرامر, اشتباهات رایج , اصطلاحات انگلیسی و سایر موارد دیگر می پردازد. دیدن این ویدیوهای آموزشی که با لهجه بریتیش بوده و در هر قسمت نکات بسیاری را به ما آموزش میدهد را برای زبان آموزان سطح متوسطه و بالاتر توصیه میکنیم . تمام قسمتهای این مجموعه به مرور اضافه میشوند. قسمت های 7 تا 10 اضافه شدند.

تیرانا بازدید : 345 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)



Ask “MISTERDUNCAN” -Video

1.3 GB
این معلم انگلیسی که مدتی در چین مشغول به تدریس مکالمه انگلیسی بوده است بعد از برگشتن به انگلیسی تصمیم می گیرد یک سری ویدیوهای اموزش انگلیسی را بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار دهد.تدریس بسیار پرنشاط بوده و شما احساس خستگی نمی کنید .نکته جالب این است که گفته ها بصورت زیرنویس در ویدیوها امده است.

اولین مجموعه ای که این معلم دراختیار زبان آموزان قرار داد به اسم Learning English with Mr Duncan قبلا در سایت گذاشته شده است(لینک )
اما دومین کار آقای Duncan هم ارائه شده به اسم  Ask Mr Duncan
که در این پست می تونید دانلود کنید . شامل 30 ویدیو تقریبا 8 دقیقه ای که به سوالاتی که از سرتاسر دنیا برای ایشان فرستاده شده ( در همه زمینه ها) پاسخ می دهد .

تیرانا بازدید : 437 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان دوازدهمین انیمیشن برتر جهان
Finding Nemo


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

بعد از اینکه فرزند کوچک او در تور غواصان اسیر شده و به سیدنی منتقل می شود، یک ماهی قرمز کوچک سفری را آغاز می کند تا او را به خانه بازگرداند.


Summary:

After his son is captured in the Great Barrier Reef and taken to Sydney, a timid clownfish sets out on a journey to bring him home.


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 315 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

دوستان خوب زبان آموز برای شما دوستان یکی دیگر از ویدئو های آموزش زبان انگلیسی آقای دانکن را انتخاب کردیم که در این آموزش 5 دقیقه ای درمورد دوستی و واژه های مورد استفاده در این مورد صحبت میکند و با روش جذاب خودش شما را با این کلمیت آشنا میکند امیدوارم لذت ببرید و انگلیسی بیاموزید

 آموزش زبان انگلیسی

تیرانا بازدید : 443 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 

 با توجه به درخواستهایی برخی دوستان ما در این قسمت تعدادی کلیپ صوتی و تصویری از مداحی انگلیسی +متن انگلیسی و ترجمه فارسی, براتون قرار دادیم.

 

 یک کلیپ تصویری روضه به زبان انگلیسی هم برای شما عزیزان قرار دادیم :

 

 

تیرانا بازدید : 409 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

ین مجموعه شامل سه listening به لهجه آمریکن میباشد که بسیار مفید و کاربردی است. خدمت دوستان عزیز میرسانیم که به زودی تمامی شنیداری های این مجموعه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

 

 

 

نام: AMERICAN LISTENING

نوع فایل: mp3

حجم: 1.58

....................................

 (برای دانلود فایل مورد نظر به ادامه مطلب بروید.)

تیرانا بازدید : 459 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

در ادامه  فیلم های آموزشی زبان انگلیسی "دیالوگ " اینبار با دانلود قسمت 13 تا 15 این مجموعه 180 قسمتی در خدمت شما هستیم


در سیزدهمین قسمت از مجموعه ی دیالوگ با یک واژه ی جدید آشنا می شویم که کاربرد زیادی دارد، I would like این برنامه را ببینید تا با کاربرد آن بیشتر آشنا شوید
درقسمت چهاردهم در این درس از مجموعه ی دیالوگ لغات و واژه هایی را یاد می گیرید که می توانید در مورد نشانی مکان های مختلف مورد نظرتان سوال کنید و پاسخ هایی را که به شما می دهند را متوجه شوید این لغات برای شما بسیار کاربردی و مهم هستند
درقسمت پانزدهم یادمیگیرید
جملات را چگونه منفی کنیم؟ این درس را تماشا کنید تا با چگونگی منفی کردن جملات آشنا شوید

تیرانا بازدید : 427 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی Conversation Confidence در 8 CD بهمراه کتاب راهنمای ان می تواند مجموعه خوبی برای تسلط بر مهارت گفتاری در زبان انگلیسی باشد.در سی دی های این مجموعه به ترتیب به اموزش موارد زیر می پردازد.

مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی Conversation Confidence
 

* قسمت اول : تاثیرگذاری بر هم صحبت شما در لحظه اول مکالمه
* قسمت دوم : مجذوب کردن مخاطب
* قسمت سوم : رازهای مکالمات کوتاه
* قسمت چهارم : مرحله گذار از مکالمات کوتاه به مکالمات بلند و عمیق
* قسمت : سخن سرایی مهیج در جمع
* قسمت : تقویت مهارت شنیداری همانند یک مترجم شفاهی
* قسمت : اداب سخن ورزی و هم صحبتی در جمع
* قسمت هشتم : زبان بدن

تیرانا بازدید : 359 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان نرم افزار کامل زبان انگلیسی با لهجه امریکایی در 5 سطح

Rosetta English 3.5

 

Rosetta Stone Language Learning Software نام مجموعه آموزشی فوق العاده ای از کمپانی Rosetta Stone امریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.
این کمپانی پکیج های زبان مختلف و متعددی را همراه با نرم افزار منحصر به فرد خود در اختیار علاقمندان به زبان های مختلف دنیا قرار داده است تا با انتخاب هریک بتوانند زبان مورد نظر را به خوبی فراگیرند.

در این پست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکایی بر روی سایت قرار گرفته است که شامل 5 سطح می باشد.


Rosetta Stone is proprietary computer-assisted language learning (CALL) software developed by Rosetta Stone Inc.
he Rosetta Stone software uses a combination of images, text, and sound, with difficulty levels increasing as the student progresses, in order to teach various vocabulary terms and grammatical functions intuitively, without drills or translation. They call this the "Dynamic Immersion method". According to the company, the software is designed to teach languages the way first languages are learned.


برای دانلود نرم افزار، مشاهده نمونه تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 261 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان یازدهمین انیمیشن برتر جهان
How to Train your Dragon


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

یک وایکینگ جوان کوچک که آرزو دارد یک اژدها شکار کند، خود دوست یک اژدهای جوان می شود و می فهمد که آنها مخلوقاتی فراتر از آنچه او فرض کرده است، هستند.


Summary:

A hapless young Viking who aspires to hunt dragons becomes the unlikely friend of a young dragon himself, and learns there may be more to the creatures than he assumed.


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 375 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان فیلم آموزش نکات اساسی آزمون GRE

Cracking the GRE

 

Cracking the GRE یک DVD آموزشی می باشد که توسط اساتید مطرح GRE ارائه شده است. این DVD به صورت Interactive می باشد اما برای رفاه حال کاربران سایت فایل ویدیویی این DVD کم حجم شده و با فرمت AVI بر روی سایت قرار گرفته است. Cracking The GRE به ارائه نکات اساسی آزمون GRE و روش های صحیح و سریع تست زنی پرداخته می شود. این مجموعه برای افرادی که قصد دارند به زودی در آزمون GRE شرکت نمایند، مناسب می باشد.

Cracking the GRE شامل بخش های زیر می باشد.

1- ُStrategies

2- Quatitative Reasoning

3- Verbal Reasoning

4-Analytical Writing Assessment

5-Grad School Admission


برای دانلود فیلم آموزشی، توضیحات و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 529 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان سری ویدیویی آموزش مکالمه زبان انگلیسی

 

EF PodEnglish

 

EF PodEnglish محصول کمپانی English Town می باشد که روش نوینی را برای آموزش زبان انگلیسی ارائه داده است. این مجموعه در 5 سطح از مبتدی تا پیشرفته و در قالب 80 قسمت 5 دقیقه ای ارائه شده است. در EF PodEnglish سعی شده تا موضوعات کاربردی و روزمره زندگی انتخاب و به شیوه ای جذاب ارائه شود. فهرست درس های هر سطح را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید. در این مجموعه همچنین Phrase ها، لغات و گرامر اساسی هر درس نیز آموزش داده می شود. تمامی دروس این مجموعه از مکالمات بسیار مهم می باشد که برای هر فردی یادگیری آن ضروری است. پس لازم است که زبان آموز این فیلم های کوتاه را چندین مرتبه، مشاهده کند تا بر روی این مکالمات تسلط لازم را پیدا کند. این مجموعه برای افرادی که در سطح مبتدی و متوسط هستند مفید خواهد بود. کمپانی سازنده PodEnglish این مجموعه را با نام Teacher in your packet خوانده است.


It's like a teacher in your pocket!
EF podEnglish™ improves your English with bite-sized five minute videos, downloadable to an iPod or computer. Perfect for beginners and intermediate students, these video lessons are as good as having an English teacher in your pocket! Created by EF & Englishtown, the world's largest language school with over 400 schools in over 50 countries worldwide.Remember to come back here for new video podEnglish™ lessons. Enjoy!

برای دانلود این مجموعه، مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 327 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

کشور سازنده مجموعه آموزشی : USA


 

دانلود رایگان مستند 1000 مکان دیدنی که قبل از مرگ باید دید

 

1000 Places to see befor you die

 

مشاهده فیلم ها و سریال های انگلیسی زبان، یکی دیگر از منابع ارزشمند یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی می باشد. اما در بین فیلم ها و سریال های آموزشی، مشاهده سریال های مستند از ارزش ویژه ای برخوردار است. دلایل آن را می توان به طور خلاصه اینگونه بیان نمود که :

1- فیلم های مستند معمولا برای تمامی جهانیان ساخته می شود به همین دلیل در اینگونه فیلم ها زبان انگلیسی به صورت شمرده تر و روان تر صحبت می شود.

2- فیلم ها و سریال های مستند همواره مملو از کلمات، رفتارها و ارتباطلات عادی زندگی می باشد که این امر منجر خواهد شد زبان انگلیسی را به طور طبیعی تری فرا گیرید.

3- جذابیت های یک فیلم مستند می تواند زبان آموز را به یادگیری بهتر زبان ترغیب کند. زمانی که شما با علاقه به مطالعه زبان می پردازید، سرعت یادگیری زبان انگلیسی چندین برابر خواهد بود.

4- با مشاهده فیلم ها و سریال های مستند با فرهنگ، آداب و رسوم سایر کشور ها و در مواردی با لهجه انگلیسی دیگر نقاط جهان نیز آشنا خواهید شد.

مستند 1000 مکان دیدنی که باید قبل از مرگ دید، یکی از زیباترین مستند هایی است که از سوی یکی از بهترین شبکه های مستند،  (شبکه Discovery) ساخته شده. این مستند زیبا به این دلیل برای قرارگرفتن بر روی سایت مرجع زبان ایرانیان انتخاب شده که تمام ویژگی های آموزشی زبان را در خود حفظ می کند. داستان این مستند، در مورد زوج جهانگردی است که به زیباترین نقاط جهان سفر می کنند و مناظر زیبای آن، آثار تاریخی، مردم، فرهنگ و ... آن را به تصویر می کشند. این مجموعه برای افرادی که از سطح زبان مناسبی برخوردارند، بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی های این مجموعه عبارتند از :

- زبان انگلیسی روان و قابل فهم

- جملات محاوره ای توریست ها در سفر

- جذابیت های دیداری که منجر به علاقمندی زبان آموز می گردد.

- سفر به 12 کشور و مشاهده مناظر زیبای آن (فهرست مناطق در ادامه مطلب)

- آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم مردم مختلف جهان


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 339 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

کشور سازنده مجموعه آموزشی : انگستان


مجموعه آموزشی How to Teach English  توسط انتشارات Pearson Longman به عنوان راهنمایی برای استاد و دبیران و تمامی کسانی قصد تدریس زبان انگلیسی را دارند توسط مرجع آموزش زبان ایرانیان آماده شده است. این فیلم آموزشی که به همراه کتاب آموزشی (PDF) خدمت شما ارائه می شود، قدم به قدم نکات مهم که یک مدرس زبان انگلیسی باید رعایت کند را آموزش می دهد.

بخش های این مجموعه :
1- تعیین سطح زبان آموزبان
2- نحوه عمل و تعامل مدرس در کلاس
3- مصاحبه با اساتید مجرب زبان انگلیسی و نکات آموزشی از نگاه آنها
4- سازمان دهی زبان آموزان به صورت گروه
ی
5- چیدمان صندلی مدرس و زبان آموزان

6- نحوه آموزش لغات
7- انتخاب موضوع جداب برای Reading و نحوه آموزش آن
8- انتخاب تمارین مربوط به Speaking
9- نحوه ی شروع کلاس
10 - تفریحات و بازی های متناسب
11- آشنایی با روش تدریس مدرسین برجسته


برای مشاهده محتوای این مجموعه آموزشی و دانلود فایل کتاب و فیلم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 627 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان سریال آموزش زبان انگلیسی با لینک مستقیم

 

Connect with English

 

پیش از این سریال های مختلفی به جهت آموزش زبان انگلیسی بر روی سایت قرار گرفته است. سریال Connect with English یکی دیگر از سریال های مناسب آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکایی است که به سریال  Family Album USA نیز شباهت بسیاری دارد. این سریال از 48 قسمت 15 دقیقه ای تشکیل می شود که هر قسمت آن نیز شامل دو بخش Story و Discuss می شود. در بخش اول هر قسمت از این مجموعه، شما با یک نوع فعالیت جدید از قبیل خرید کردن، مصاحبه استخدام، میهمانی رفتن، مناظره کردن و… روبرو می شوید و در بخش دوم آن موضوع فیلم پخش شده توسط چند زبان آموز تحلیل می شود که به صورت سوال و پاسخ می باشد. علاوه بر فایل های ویدویی، 48 فایل Word ارائه شده است که متن تمامی مکالمات در آن Transcript شده است. شما می توانید با تطابق متن فایل ها با فیلم های آموزشی مهارت Liistening خود را تقویت نمایید. این مجموعه برای زبان آموزان با سطح متوسط به بالا مناسب است . به طوری که بتوانند حداقل ۴۰ درصد از گفتگوهای یک فیلم انگلیسی را متوجه شوند.


موضوع داستان :

Connect With English نام یک مجموعه تلوزیونی آموزشی است که داستان زندگی روزمره چند خانواده و شهروند آمریکایی را روایت می کند . در هر قسمت از این مجموعه، یکی از این افراد برای کار، تحصیل و کارهای روزمره دیگر از منزل خارج می شود و با افراد مرتبط ارتباط برقرار می کند. 


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 277 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان سری ویدوییآموزش مصاحبه آزمون آیلتس

 

Passport to English

 

همانطور که می دانید یکی از بخش های آزمون آیلتس، قسمت  IELTS Speaking یا همان مصاحبه آن است. می توان گفت به دلیل عدم توجه مناسب به این مهارت، برای بسیاری از ایرانیانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، معمولا این بخش قدری سخت تر است. مجموعه Passport to English که در این پست بر روی سایت قرار گرفته است، یکی از منابع ارزشمند برای تقویت مهارت Speaking می باشد که از سوی Australia Network منتشر شده است. پیش از این مجموعه های Study English IELTS Preparation و Living English از این کمپانی بر روی سایت قرار گرفته بود.

این مجموعه ویدویی با طرح سوالاتی که احتمال دارد متقاضیان با آن مواجه شوند و همچنین با ارائه توصیه هایی برای نحوه درست جواب دادن به سوالات، شانس موفقیت متقاضیان ایلتس را افزایش می دهد . این مجموعه مصاحبه با سه زبان آموز می باشد که هر مصاحبه شامل هفت ویدوی کوتاه  مصاحبه با متقاضی مجازی می شود که همانند یک آزمون IELTS واقعی پیش خواهد رفت. علاوه بر فایل های ویدویی برای مکالمه دو فایل PDF ارائه شده که یکی از آنها مربوط به Transcript کامل مصاحبه بوده و دیگری شامل تفسیر مصاحبه، ارائه دلایل و نکات اساسی در پاسخ گفتن به سوالات است.


Passport to English provides you with the opportunity to experience what it is like to sit a formal English language interview for assessment purposes. Although these are not actual IELTS tests, they use the sort of questions you might encounter and give you a fair representation of what is expected in an IELTS speaking interview.
Three students were filmed doing three mock interviews each, so a broad range of possible topics could be covered. These interviews followed the structure of an IELTS speaking test. The interviews are divided into three parts, each of which is available as a short video. To avoid unnecessary repetition the students only do one Part 1 each, so each student's tests are covered in seven video installments.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 609 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان مجموعه ویدویی آموزش زبان انگلیسی Mr Duncan

 

Learn English with Mr Duncan

 

در این پست مجموعه ویدویی آموزش زبان انگلیسی، Learn English with Mr Duncan که یکی از بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی است، (جدیدترین و کاملترین نسخه این مجموعه) به صورت اختصاصی از وبسایت مرجع زبان ایرانیان در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. مجموعه حاضر کاملترین نسخه این سری از فیلم های آموزشی است که متشکل از 74 فایل ویدویی است (September 2012). اين مجموعه توسط آقاي دانکن که مدرس زبان انگلیسی در چین بوده، ساخته شده است.  وي پس از 4 سال تدریس در چین و بازگشت به انگلستان فايل هاي ويديويي را به هدف آموزش کاربردی و جذاب زبان انگلیسی تولید می کند و آن را در سايت يوتوب به اشتراک می گذارد. تا به حال بيش از 30 ميليون نفر در جهان از اين مجموعه فوق العاده ارزشمند استفاده کرده اند. آموزش زبان انگلیسی  با کمک اين مجموعه بسيار ساده و در عين حال مفرح است چرا که آقاي دانکن در فيلم هاي آموزشي خود محيطي کاملآ شاد را براي زبان آموز رقم مي زند این امر سبب شده تا مخاطب در حين تماشاي فيلم احساس خستگي نکند. اين ويژگي بارز مجموعه آموزش زبان انگليسي آقاي دانکن است که مجموعه او را نسبت به ساير مجموعه هاي معروف آموزش زبان انگليسي متمايز مي کند. اين پکيج شامل 74 قسمت مي باشد که محور اصلي تمام اين قسمت ها آموزش گفتگو و برقراري ارتباط به زبان انگليسي است و در هر يک از اين قسمت ها موضوعاتي از قبيل تشکر کردن، خريد کردن، ارائه بيوگرافي و رزومه، ابراز احساسات و ... آموزش داده مي شود. همچنین برای فهم و درک بهتر کلمات و جملات فیلم های آموزشی،  زیرنویس آنها نیز، به همراه ویدوی های آن نمایش داده می شود. این مجموعه آموزشی زبان که بالغ بر 20 ساعت آموزش زبان انگلیسی است، به سه گروه زیر پیشنهاد می شود:

1- افراد سطوح مبتدی و متوسط که امکان حضور در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی برای آنها فراهم نیست.

2- افرادی که از سطح زبان مناسبی برخوردارند و قصد دارند به تقویت مهارت مکالمه و برقراری ارتباط بپردازند.

3- مدرسان زبان انگلیسی که می توانند از الگوهای موضوعی این مجموعه و ترکیب آن با مباحث درسی مرتبط، استفاده نموده و آموزش خود را اثربخش تر نمایند.


Do you know Mister Duncan? Neither did we until not so long ago … Mr Duncan is an English teacher born in Stafford (United Kingdom), who after working for 4 years in China as a teacher of English conversation, returned to the UK and decided to create free videos (uploaded to YouTube) to teach English to anyone interested in learning English online.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

تیرانا بازدید : 307 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)


دانلود رایگان مجموعه ویدویی آموزش نگارش زبان انگلیسی


The Complete Upgrade Your Writing Series


The Complete Upgrade Your Writing Series مجموعه ای ویدویی به همراه فایل های PDF در جهت آموزش Writing زبان انگلیسی است و زبان آموز را با اصول و قواعد نوشتن یک متن استاندارد در زبان انگلیسی آشنا می سازد. آموزش های موجود در این مجموعه به ده سرفصل تقسیم شده است. در طول این دوره ها شما با اصول اولیه نگارش، نحوه پاراگراف بندی، نحوه نگارش مقدمه فهرست و نتیجه گیری، نحوه شروع فصل جدید و موارد دیگر آشنا خواهید شد. ضمن اینکه برخی قواعد و گرامر تخصصی برای نگارش های تخصصی نیز در این مجموعه گنجانده شده است. این مجموعه از سوی کمپانی Video Aided در 10 DVD تولید شده است که سازنده مجموعه های آموزش زبان انگلیسی The Complete English Grammar و Learning English Steps نیز می باشد. در این پست تمامی بخش های این مجموعه و در فرمت avi در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. لازم به ذکر است این مجموعه با لهجه American بوده و برای افرادی طراحی و ساخته شده است که به زبان انگلیسی تسلط نسبی دارند و قصد دارند مهارت های خود را در نگارش زبان انگلیسی افزایش دهند .


Finally, an easy-to-use resource that helps everyday students dramatically upgrade their everyday writing! Video Aided Instructions Upgrade Your Writing DVD series is like a virtual writing clinic on DVD. It helps middle school students through adults (especially challenged learners requiring remediation) to express themselves more effectively; improve their command of grammar, usage, and mechanics; meet (and exceed) the requirements of their assignments; focus on their purpose and their audience; and develop a writing style thats smooth, engaging, and truly their own!


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 3125 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)


دانلود رایگان فیلم های کوتاهآموزش زبان انگلیسی

 

 English Bites - Australia Network


عواملی مختلفی هستند که یادگیری یک زبان خارجه را تسریع می بخشند. استفاده از قوه بینایی و داشتن تعامل با محیط خارج از عوامل مهمی هستند که سبب سریع تر شدن سیر یادگیری می شوند، به همین دلیل است که فردی که در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می کند، زبان را سریعتر می آموزد. در این پست مجموعه ای ارزشمند از پادکست های ویدویی را در اختیار زبان آموزان قرار می دهیم تا با مشاهده این پادکست ها و مطالعه فایل های PDF زبان انگلیسی را در ذهن خود تثبیت نمایند. English Bites نام مجموعه ای است که از سوی کمپانی Australia Network تولید می شود. پیش از این، مجموعه های آموزشی دیگری از این کمپانی نظیر Passport to English و IELTS Preparation بر روی سایت قرار گرفته بود. در این بخش، سری اول از این پادکست های ویدویی بر روی سایت زبان ایرانیان قرار گرفته است که شامل بیش از 70 فیلم آموزشی 10 دقیقه ای است (در مجموع حدود 11 ساعت آموزش ویدویی). این مجموعه برای افرادی که از سطح زبان متوسط به بالا برخوردارند، مناسب می باشد. همچنین پادکست ها با لهجه British خواهند بود. هر یک از درس های مجموعه آموزشی English Bites به موضوع خاصی اختصاص داده شده است. شیوه آموزش زبان انگلیسی در این مجموعه به این گونه است که در ابتدا زبان آموز فیلم کوتاهی در رابطه به موضوع درسی مشاهده می نماید و سپس لغات و اصطلاحات مهم به کار رفته در فیلم های آموزشی توسط استاد تجزیه و تحلیل می شود. این نکات را می توانید در فایل های PDF نیز مشاهده نمایید.


+ پادکست های بخش دوم: این بخش شامل 30 پادکست 5 دقیقه ای به همراه فایل های PDF می باشد. فهرست درس ها را می توانید از اینجا دانلود نمایید.


+ پادکست های بخش سوم: این بخش شامل 30 پادکست 5 دقیقه ای به همراه فایل های PDF می باشد. فهرست درس ها را می توانید از اینجا دانلود نمایید.


+ پادکست های بخش چهارم: این بخش شامل 15 پادکست 5 دقیقه ای به همراه فایل های PDF می باشد. فهرست درس ها را می توانید از اینجا دانلود نمایید.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 407 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)
 
 
 دانلود رایگان فیلم آموزشی American Accent Video Training برای تقویت لهجه امریکایی

در پست امروز سایت irlanguage.com باز هم یکی دیگر از مجموعه های فوق العاده آموزش زبان را برایتان آماده کرده ایم. فیلم آموزشی American Accent Video Training Program به شما کمک می کند تا در زمانی بسیار کوتاه مانند یک فرد امریکایی صحبت کنید. امروزه کاربرد لهجه امریکایی نسبت به لهجه بریتانیایی بسیار گسترده تر شده و یادگیری آن یکی از دغدغه های بزرگ هر زبان آموز به شمار میرود. این مجموعه تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که در تقویت لهجه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و پس از اتمام دوره های آموزشی این مجموعه قطعآ تسلط شما بر لهجه زبان امریکایی بسیار افزایش خواهد یافت و می توانید با لهجه امریکایی مانند لهجه زبان مادری خود صحبت کنید. این مجموعه توسط کمپانی Pronunciation Workshop منتشر شده و سازنده ی آن Paul S. Gruber کارشناس ارشد بین المللی CCC-SLP و پاتولوژیست و متخصص برجسته در زمینه آموزش لهجه آمریکایی می باشد که درباره مجموعه خود می گوید ما مطمئن هستیم که شما با استفاده از این مجموعه به نتایج سریع و قابل توجهی در زمینه آموختن لهجه امریکایی دست خواهید یافت و همچنین یادگیری لهجه امریکایی با کمک این مجموعه بسیار اسان و مهیج برای شما خواهد بود و پس از اتمام دوره هایی آموزشی این مجموعه شگفت زده خواهید شد چرا که به تسلطی کامل بر لهجه زبان امریکایی دست خواهید یافت. همچنین این مجموعه در بیش 500 کمپانی معروف جهان مورد استفاده قرار میگیرد و کسانی مانند اساتید دانشگاه ها، پزشکان، مدیران، مهندسان و ... از این مجموعه بسیار عالی برای بهبود لهجه خود استفاده می کنند. بعلاوه این مجموعه برای دانشجویان کارشناسی ارشد بسیار مناسب است زیرا در این مقطع داشتن لهجه امریکایی بسیار مهم بوده و یکی از معیارهای مهم در کسب امتیاز می باشد که با کمک این مجموعه به راحتی می توانید این امتیاز بزرگ و ارزشمند را کسب نمایید. در این مجموعه 15 فیلم آموزشی با کیفیت بسیار خوب همراه با فایل های PDF آن قرار دارد که در قالب یک دی وی دی آموزشی تهیه شده و شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آنرا دریافت نمایید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 417 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

محموعه Learning English Steps یکی از پرطرفدار ترین محصولات شرکت Video Aided Instruction's می باشد که جزء برترین شرکت ها در زمینه ساخت فیلم های آموزشی زبان به شمار می رود. این مجموعه آموزشی منبع بسیار مناسبی است برای افرادی که به تازگی قصد دارند زبان انگلیسی را فرا بگیرند و یا در مراحل مقدماتی فراگیری زبان به سر می برند. Learning English Steps متشکل از 9 دی وی دی بوده است که در مجموع در قالب 83 درس برای آموزش پایه و تمرین در موضوعاتی همچون گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن ارائه شده است. زبان آموز پس از استفاده از این مجموعه قادر خواهد بود با افراد انگلیسی زبان در یک رستوران، بانک، فرودگاه، محل کار و بسیاری از محل های دیگر به گفتگو بپردازید. دروس آموزشی این مجموعه توسط دکتر William Jex آموزش داده می شود که مدیر موسسه زبان در دانشگاه نیویورک آمریکا می باشد. علاوه بر این دروس این مجموعه در سه سطح به ترتیب 1، 2 و 3 قرار گرفته اند که در سطح اول به شما نکات دستوری و گرامرهای پرکاربردی که برای برقراری ارتباط با دیگران نیاز دارید مانند فعل، ضمایر، پرسش، پاسخ و ... آموزش داده می شود، در سطح دوم این نکات دستوری کمی پیشرفته تر شده د و شما یاد خواهید گرفت که این افعال را چگونه در جملاتی مانند درخواست کردن و یا در چه زمان هایی از بکار ببرید و در نهایت در سطح سوم یاد می گیرد که قوائدی را که در دو سطح اول فرا گرفته اید را چگونه برای برقرار ارتباط در پای تلفن، محل کار و ... استفاده کنید. زمان این آموزش حدود 11 ساعت است که پس از پایان این دوره بیش از 2000 لغات و اصلاحات روزمره را فرا خواهید گرفته اید. همراه با فیلم های آموزشی این مجموعه فایل PDF کتاب تمرین مربوط به آن نیز بر روی سایت زبان ایرانیان قرار گرفته است که به صورت درس به درس لغات و تمرینات هر درس در آن ذکر شده است.

تیرانا بازدید : 285 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

سرود کریسمس   A Christmas Carol (دوبله فارسی و زبان اصلی)

 

 

» نام: سرود کریسمس – A Christmas Carol
» سال تولید: ۲۰۰۹
» کارگردان: Robert Zemeckis
» شرکت تولید کننده: Walt Disney Pictures, ImageMovers
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۹۶ دقیقه
» زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: (BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: سرود کریسمس (به انگلیسی: A Chritsmas Carol) نام یک پویانمایی آمریکایی در سال ۲۰۰۹ است و محصول کمپانی والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney Pictures). این فیلم اقتباسی از کتابی با همین نام نوشته چارلز دیکنز (به انگلیسی: Charles Dickens) ساخته شده است. کارگردان فیلم رابرت زمکیس (به انگلیسی: Robert Zemeckis) برنده جایزه اسکار است و از صدا پیشگان فیلم می‌توان به جیم کری (به انگلیسی: Jim Carrey) و گری اولدمن (به انگلیسی: Gary Oldman) اشاره کرد. این سومین فیلم فانتزی رابرت زمیکس کارگردان فیلم فارست گامپ (به انگلیسی: Forrest Gump) بعد از قطار قطبی (به انگلیسی: The Polar Express) و بئوولف (به انگلیسی: Beowulf) است. همچنین سومین اقتباس کمپانی دیزنی بعد از «سرود کریسمس میکی ماوس۱۹۸۳» (به انگلیسی: Mickey’s Christmas Carol) و «سرود کریسمس ماپت۱۹۹۲» (به انگلیسی: The Muppet Christmas Carol) است. سرود کریسمس که به صورت سه بعدی ساخته شده‌است، ابتدا در کن نمایش داده شد و در ۶ نوامبر ۲۰۰۹ در انگلستان و آمریکا اکران شد. داستان انیمیشن درباره مردی خسیس و بداخلاق به نام «اِبنیزر اِسکروج» (با صداپیشگی: جیم کری) که در آستانه کریسمس با تنگ‌نظری خود قلب منشی همیشه وفادارش (با صدا پیشگی: گری اولدمن) را می‌شکند و در شب کریسمس طبق معمول تنهاست تا اینکه ارواح کریسمس به سراغ او می‌آیند و او را با خود در سفری طولانی همراه می‌کنند تا چشم او را به اعمال زشتش باز کنند. در این روایت جدید از داستان، جیم کری در چند نقش «اسکروج»، «روح کریسمس گذشته»، «روح کریسمس حال»، «روح کریسمس آینده» گویندگی می‌کند…

 

سرود کریسمس   A Christmas Carol (دوبله فارسی و زبان اصلی)

 

تیرانا بازدید : 519 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی کودکان

(متضادها)

Opposites and More


مجموعه ویدئویی Opposite and More به تقویت مفاهیمی می پردازد که برای یادگیری مهارت های زبانی و استدلالی کودکان ضروری است. بیست کلمه ی آموزش داده شده در این مجموعه ویدئویی ابتدا به صورت ده جفت کلمه ی متضاد از طریق مقایسه و تضاد آموزش داده می شود تا قوه ی ادارک را تقویت کند. سپس هر کلمه به صورت یک مفهوم مجزا در دو داستان جداگانه آموزش داده می شود.

اگر چه این مجموعه برای کودکان انگلیسی زبان که با زبان ساده ی انگلیسی آشنایی دارند طراحی شده است اما شیوه ی داستانی و استفاده از اشکال و تصاویر مناسب سبب شده است که برای کودکان غیرانگلیسی زبان که قصد فراگیری زبان انگلیسی را دارند بسیار موثر باشد.


A Vocabulary Builder Video

Opposites and More explore concepts which are critical to the advancement of your child's verbal & reasoning skills.

the twenty word presented in this video are first introduced as ten "opposite pairs" using comparation & contrast to promote comprehension. Later, each word is presented as a independent concept in two entertaining stories and in a set of moving flash cards.

The 10 Concepts Pairs presented are:

- Big & Little                - Up & Dwon
- Open & Close(d)        - Fast & Slow
- Top & Bottom            - Yes & No
- Mine & Yours             - On & Off
- Stop & Go                 - In & Out
This 40-Minute exploration of opposites is sure to delight and stimulate your child!


برای دانلود این نرم افزار، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 1747 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)


آموزش 12 زبان دنیا به روش نصرت

انگلیسی - فرانسوی - آلمانی - اسپانیایی
ایتالیایی  - ترکیه ای  - عربی  - روسی   
چینی    - کره ای     - ژاپنی  - سوئدی 


آموزش زبان نصرت چندین سال است که مورد استفاده زبان آموزان قرار می گیرد. این مجموعه برای افرادی که در صحبت کردن (Speaking) مشکل دارند، بسیار کاربردی است و کمک می کند تا زبان آموز بتواند از گنجینه لغاتی که در ذهن دارد بهتر استفاده کند. بر خلاف تفکر عموم این مجموعه لغات را یاد نمی دهد بلکه روش درست شنیدن و صحبت کردن را به شما آموزش می دهد. پس حتی اگر زبان شما در سطح متوسط به بالا است، استفاده از این مجموعه توصیه می شود چرا که سرعت مکالمه شما را چندین برابر خواهد نمود.  آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در ۹۰ روز و سایر زبان ها در 30 روز، بدون نیاز به کتاب، جزوه و مدرس فقط با روزی ۳۰دقیقه مطالعه تنظیم شده است.

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایل های صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایل های صوتی دارید. در این آموزش ها با تکرار های هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا به درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت. شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مسأله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

- اگر تا اندازه ای به زبان مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری زبان کمک خواهد کرد.

- در ابتدا مکالمه ای پخش می شود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده می شود.

- این دوره برای آموزش زبان انگلیسی شامل 90 درس و سایر زبان ها شامل 30 درس می باشد.

- آموزش مکالمه زبان به صورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده باعث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اصلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

تیرانا بازدید : 293 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان چهارمین انیمیشن برتر جهان
Princess Mononoke


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

پسری جوان به نام Ashitaka در سفری برای یافتن راهی جهت خنثی کردن نفرین Tatarigami خود را در میان یک جنگ بین جنگل خدایان و  تاتارها می یابد. در این تلاش او همچنین با دختری به نام Mononoke آشنا می شود.


Summary:

On a journey to find the cure for a Tatarigami's curse, Ashitaka finds himself in the middle of a war between the forest gods and Tatara, a mining colony. In this quest he also meets San, the Mononoke Hime.

Director:
Hayao Miyazaki


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 335 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود بخش اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی با استفاده از اخبار : فایل های صوتی

VOA Special English

 

VOA Special English از دیر باز یکی از منابع غنی و متنوع برای تقویت Listening زبان آموزان بوده و هست. کمتر کسی است که در زمینه یادگیری زبان انگلیسی نام این مجموعه را نشنیده باشد. این مجموعه بیش از صد ها فایل صوتی MP3 به همراه فایل PDF آن است.
مجموعه VOA Special English روان ترین و ساده ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی می باشد که با استفاده از اخبار، زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. در واقع این مجموعه شامل اخبار های شبکه معروف VOA که مخفف Voice of America یا همان صدای امریکا می باشد، که تنها شبکه ای است که گوینده گان آن خبر ها را به گونه ای بیان می کنند که قابل فهم و درک عموم مردم باشد. به زبان ساده تر این شبکه از زمان تاسیس خود یعنی 19 اکتبر 1959 شروع به کار کرد و تنها هدف آن برقراری ارتباطی شفاف و ساده با مردم بود و قصد داشت که به جهانیان بفهماند زبان انگلیسی یک زبان بومی و محدود به چند کشور نیست بلکه همه می توانند از آن استفاده کنند این هدف سبب شد که امروز شبکه VOA به معروف ترین شبکه های خبری در سراسر جهان تبدیل شود. اما استفاده این مجموعه آموزشی دارای چهار مزیت بسیار عالی است. (توضیحات بیشتر در ادامه مطلب)

یکی ازبهترین مجموعه های کمک آموزشی توصیه شده توسط بسیاری از مدرسین و اساتید زبان در سراسر جهان.

برای دانلود فایل ها، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تیرانا بازدید : 405 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان فیلم ویدویی آموزش تلفظ زبان انگلیسی

 

BBC Learning English - Pronunciation Tips

 

یادگیری تلفظ دقیق کلمات و حروف زبان انگلیسی یکی از مشکلاتی است که تقریبا تمامی فارسی زبانان ایران با آن درگیر هستند. همچنین یکی دیگر از نکات اساسی زبان انگلیسی، دانستن علائم فنوتیک و نحوه تلفظ آن با استفاده از دیکشنری است که متأسفانه این مسأله مهم در مدارس و در آموزشگاههای زبان به درستی تدریس نمی شود. BBC Pronunciation Tips یک مجموعه فوق العاده برای یادگیری تلفظ دقیق و صحیح لغات زبان انگلیسی می باشد که که زبان آموز را با نحوه تلفط صحیح و همچنین علائم فنوتیک آشنا می سازد. این مجموعه توسط BBC Learning English منتشر شده که یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت مستند و فیلم های آموززش زبان می باشد. شما می توانید از این مجموعه به عنوان مرجع تلفظ لغات استفاده کنید زیرا تلفظ تمام لغات موجود در آن به صورت کاملآ استاندارد می باشد. این آموزش به شیوه استاد محور است. به این صورت که نمای بسته دو دوربین، تلفظ صحیح استاد را نمایش می دهد و همزمان لغت و فنوتیک آن نیز بر روی صفحه نمایش داده خواهد شد. تاکنون برای آموزش تلفط وعلائم فنوتیک زبان انگلیسی، نرم افزار ها و کتاب های بسیاری عرضه شده است اما به جرأت می توان گفت این مجموعه به نوعی کاملترین مجموعه در میان آنهاست. علاوه بر فایل ویدویی، این مجموعه شامل یک فایل PDF می باشد که در آن می توانید لغات به همراه علائم فنوتیک را به صورت درسهای مجزا مشاهده فرمایید. همچنینپنج Quiz (فایل صوتی و PDF) به همراه پاسخ آن نیز برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است تا پس از مشاهده این فیلم آموزشی، خود را محک بزنند.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 331 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان بخش اول از نمونه آزمون های Speaking IELTS

 

در این پست بخش اول از فایل های تصویری نمونه آزمون های Speaking IELTS بر روی سایت قرار گرفته است. یکی از بهترین روش های آمادگی برای آزمون Speaking IELTS این است که آزمون های Speaking واقعی را به دقت مشاهده نمایید. سپس سعی کنید پس از شنیدن سوالات فیلم را Pause نموده و به سوالات پاسخ دهید. سپس پاسخ خود را با پاسخ فیلم مقایسه نمایید. سری مجموعه های IELTS Speaking Sample به تمام کسانی که قصد دارند در آینده نزدیک در آزمون IELTS شرکت نمایند، توصیه می شود. این مجموعه شامل 12 نمونه آزمون و در مجموع حدود 70 دقیقه فیلم با کیفیت خوب می باشد

تیرانا بازدید : 355 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان نهمین انیمیشن برتر جهان
My Neighbor Totoro


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

زمانی که دو دختربچه به مناطق غیرشهری نقل مکان می کنند تا نزدیک مادر رنجورشان در بیمارستان باشند آنها درگیر ماجراهایی با موجودات عجیب و غریبی می شوند که در نزدیکی آنها زندگی می کنند. 


Summary:

When two girls move to the country to be near their ailing mother, they have adventures with the wonderous forest spirits who live nearby.

Director:
Hayao Miyazaki


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 535 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (1)


دانلود رایگان سریال آموزشزبان انگلیسی اکسترا

 

Extra English


Extra English مجموعه ای 30 قسمتی و فوق العاده برای آموزش زبان انگليسي است که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهد.  این مجموعه نه يک نرم افزار آموزش زبان انگليسي است و نه يک فيلم آموزش زبان بلکه يک سريال آموزش زبان انگليلسي مي باشد. سريال Extra English يکي از پر طرفدارترين مجموعه هايي است که تا به حال براي آموزش زبان انگليسي ساخته شده است. داستان اين سريال در رابطه با شخصي به نام هکتور است که از آرژانتين به انگلستان سفر کرده و با زبان انگليسي آشنايي ندارد. هکتور در طول اين مجموعه با بوجود آمدن حوادث بسيار جالبي که برايش اتفاق مي افتد زبان انگليسي را فرا مي گيرد و پس از آن به راحتي ميتواند انگليسي صحبت کند. سبک اين سريال طنز بوده و بازيگران آن براي اينکه بتوانند به صورت غير مستقيم به بيبنده زبان انگليسي را نيز آموزش دهند ديالوگ هاي خود را به صورت شمرده و با تلفظ کاملآ صحيح و فابل فهم بيان مي کنند. شما با مشاهده اين سريال مي توانيد مهارت خود را در زمينه هاي Reading, Listening و حتي Grammar نيز افزايش دهيد. سایت irlanguage این افتخار را دارد که پک کامل این سریال آموزشی فوق العاده را با لینک مسقتیم و به صورت کاملا رایگان در اختیار زبان آموزان محترم قرار دهد.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاوی و توضیحات بیشتز به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

تیرانا بازدید : 385 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان دهمین انیمیشن برتر جهان
Mary and Max 2009


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربران از سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

داستان در مورد دوستی کم احتمال بین دو نفر است که از طریق نامه با هم آشنا شده و با هم در ارتباط هستند. یکی از آنها دختر بچه ای هشت ساله به نام Mary است که در حومه شهر ملبورن زندگی می کند و دیگری مردی چهال ساله و بسیار چاق است که در شهر نیویورک زندگی می کند.


Summary:

A tale of friendship between two unlikely pen pals: Mary, a lonely, eight-year-old girl living in the suburbs of Melbourne, and Max, a forty-four-year old, severely obese man living in New York.

Director:
Adam Elliot


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 611 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی کودکان

 

Your Baby Can Read

 

مغز یک کودک با سرعت شگفت انگیزی پرورش پیدا می کند...
نزدیک به 90% در طول 5 سال اول زندگی!

بهترین و راحت ترین زمان برای یادگیری زبان در طول سالهای خردسالی و نوباوه گی...
زمانیکه مغز در حال ساخت هزاران سیناپس و ارتباط است ، به کودک اجازه می دهد نوشتن و تلفظ یک لغت را با هم یاد بگیرد.همانطور که در بسیاری از خانواده های ایرانی زبان ترکی، کردی و ...  در کنار زبان فارسی به کودک آموزش داده می شود، شما نیز می توانید آموزش زبان انگلیسی به کودک خود را از دوران نونهالی آغاز کنید چرا که تسلط به مهارت زبان انگلیسی برای فرزندان شما در جوانی و نوجوانی موقعیت های شغلی، تحصیلی مناسبی را به ارمغان خواهد آورد.

 

Your Baby Can Read مجموعه آموزشی انتشار یافته حاصل تحقیقات دکتر Robert Titzerپروفسور دانشگاه پنسیلوانیا می باشد که توسط سایت مرجع آموزش زبان ایرانیان به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است. زبان انگلیسی در این مجموعه با استفاده از فیلم های جذاب وهدفمند با ادای نام حرکات، اشیاء و افعال و نمایش نوشتار و فیلم کوتاهی از انجام آن با ترغیب کودک به انجام رفتاری مشابه سبب یادگیری آن کلمه به کودکان خواهد شد. دکتر Robert Titzer با استفاده از این مجموعه نشان داد که کودکان نونهال خود،  قادر به خواندن زبان انگلیسی می باشد. برای مثال  در فیلم های آموزشی این مجموعه با نشان دادن کلمه ی Nose و اشاره به بینی  کودک در فیلم، کلمه ی بینی را به کودک نونهال آموزش خواهد داد. ارائه آهنک و سرودهای کودکانه و هدفمند در این مجموعه سبب جذابیت فراوان آن برای کودک شما خواهد شد. پس از آموزش مفاهیم هر درس «بازی با کلمات» به تقویت مهارت های زبان انگلیسی فرا گرفته شده کودک می پردازد. 

 


Description

The Your Baby Can Read : Early Language Development System is a revolutionary early learning program encourages that infants and toddlers to learn the written word and spoken word simultaneously. Your child will learn with interactive text, pictures, songs, and games naturally and easily, along with smiles, laughter and fun. Start your baby reading today. Your Baby Can Read! is the early reading program for children 6 months to 5 years and best of all it’s fun. Read more details on next page.
The natural window of opportunity to learn written language is at the same time children learn to speak. Imagine your child reading before the age of five, prior to entering school. Since a baby’s brain thrives on stimulation and develops at a phenomenal pace, the best and easiest time to learn a language is during the infant and toddler years. The early language development system lets you seize this window of opportunity to enhance your child’s learning ability. Giving your child the tools early in life for effective communication, increased learning capacity and emotional well-being will help unlock your child’s potential.


DVD titles:
1. The Starter
2. Volume 1
3. Volume 2
4. Volume 3
5. Review


برای دانلود این مجموعه، مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 889 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

کشور سازنده مجموعه آموزشی : انگستان


دانلود رایگان کارتون آموزش زبان انگلیسی کودکان

 

Gogo Loves English

 

سری کارتون های Gogo Loves English محصولی از انتشارات لانگمن می باشد که در 6 سطح ارائه شده است. این مجموعه، بدون شک یکی از بهترین کارتون های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. در کارتون «گوگو عاشق انگلیسی است»، شخصیت اصلی داستان به نام گوگو به همراه دوستانش در قالب سیر داستانی سریال و در 39 قسمت 5 دقیقه ای به کودک شما زبان انگلیسی را می آموزند. همچنین ترانه های انگلیسی که توسط شخصیت های کارتونی خوانده می شود به یادگیری بهتر لغات و جملات انگلیسی در ذهن کمک می کند. عناوین هر یک از قسمتهای کارتون، به گونه ای تنظیم شده که کودک در هر درس با یک ساختار انگلیسی و یک موضوع آشنا می شود. (فهرست در ادامه مطلب)


Gogo Loves English New Edition is an exciting, six-level elementary course for young learners of American English. The playful characters, exciting games and catchy songs help teachers create a fun and motivating environment for children. 


برای دانلود این مجموعه، مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 421 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

{لینک های دانلود مجموعه English for You بر روی سایت قرار گرفت}

 

 

دانلود رایگان مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای افراد مبتدی در سه سطح

 

English for you

 

 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی English for You به عنوان یکی از برترین و کامل ترین مجموعه های آموزش مکالمه زبان انگلیسی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال راهی آسان می گردید تا زبان انگلیسی را فرا گیرید و بتوانید به صورت حرفه مکالمه کنید این مجموعه ارزشمند در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به شما کمک خواهد نمود.
شما می توانید به وسیله این پکیج در خانه برای خود در حدود 80 جلسه آموزش زبان انگلیسی برگزار کنید. استاد شما در این کلاس ها کاملا حساب شده و حرفه ای بوده و شما را از مبتدی ترین ها تا حرفه ای ترین مباحث آموزش می دهد. در عمل این مجموعه کمک می کند تا به صورت حرفه ای مکالمه انگلیسی را انجام دهید به طوری که پس از گذراندن این دوره تفاوت محسوس در مکالمه خود را احساس می کنید.
نام این مجموعه عالی آموزش مکالمه زبان انگلیسی،  English For You یا EFU می باشد که نام معروف و محبوبی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی است.
English for you توسط سه استاد برترآموزش داده می شود که هریک از اساتید یک سطخ خاص را تدریس می کند.

ویژگی های اصلی این مجموعه:
حدود 80 جلسه آموزش زبان انگلیسی
هر جلسه آموزش زبان، در حدود 60 دقیقه
آموزش زبان در سه سطح آموزشی پایه، مقدماتی و متوسط
آموزش زبان انگلیسی توسط سه مدرس صاحب نام زبان انگلیسی
آموزش زبان در کلاس درس به همراه نمایش فیلم و تصاویر Interactive
گویش : امریکایی
حجم کل : 17 گیگابایت


برای دانلود، مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر از این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تیرانا بازدید : 705 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

english way 1 2 مجموعه تصویری آموزش انگلیسی English Way

مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی English Way یک مجموعه تصویری شامل 26 دیویدی می باشد که به آموزش مکالمه زبان انگلیسی می پردازد. این مجموعه که دانش زبان انگلیسی زبان آموزان را از سطح مقدماتی تا پیشرفته ارتقاء میدهد  و در هر درس که حدود نیم ساعت آموزش تصویری انگلیسی را شامل میشود مکالمات زیادی به همراه آموزشهایی توسط استاد زبان انگلیسی ارائه میشود.

تیرانا بازدید : 351 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان هشتمین انیمیشن برتر جهان
Toy Story


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربراناز سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

یک عروسک کابوی  زمانی که یک عروسک آدم فضایی جای او را به عنوان بهترین عروسک در میان اتاق اسباب بازی ها  می گیرد حسادت و احساس خطر می کند و سعی در بازپس گرفتن جایگاه خود می کند و ماجراهای بسیاری آغاز می شود  ...


Summary:

A cowboy doll is profoundly threatened and jealous when a new spaceman figure supplants him as top toy in a boy's room.

Director:
John Lasseter


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تیرانا بازدید : 399 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان هفتمین انیمیشن برتر جهان
UP


یکی از راه های تقویت زبان، مشاهده فیلم و سریال های مرتبط با آن زبان است. کارتون ها و فیلم های انیمیشن یکی از بهترین گزینه های تقویت زبان می باشند چرا که در عین ماهیت جذاب، در این انیمیشن ها به زبان ساده و روان گویش می شود و زبان آموز می تواند در کنار لذت بردن از انیمیشن های زیبا، اقدام به تقویت مهارت های زبانی خود نماید.

مرجع آموزش زبان ایرانیان قصد دارد از این پس، به صورت منظم 50 انیمیشن برتر جهان معرفی توسط سایت IMDB را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار زبان آموزان قرار دهد. پایگاه IMDB ،که نام آن مخفف Internet Moive Database می باشند، معتبرترین سایت رتبه دهی فیلم، سریال و کارتون های سراسر جهان می باشد رتبه های اعلام شده در این سایت بر اساس رأی جمع کثیری از کاربراناز سراسر جهان با رعایت عدالت می باشد.

از آنجایی که اکثر این انیمیشن ها به زبان انگلیسی و همچنین تمامی انیمیشن ها دارای زیر نویس انگلیسی می باشند لذا این مجموعه می توانند به طور خاص جهت تقویت زبان انگلیسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته : این انیمیش ها معمولا به سه زبان انگلیسی، ژاپنی و فرانسه می باشند. در هنگام دانلود به زبان انیمیشن که در زیر لینک دانلود ذکر می شود، دقت نمایید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

کارل، پیرمردی 78 ساله، با وصل تعداد بیشماری بادکنک به خانه ی خود، سفری را آغاز می کند تا رویای تمام زندگی خود را که دیدن طبیعت وحشی جنوب آمریکاست را تحقق بخشد. راسل که کودکی بازی گوش و کنجکاو با هشت سال سن می باشد ناخواسته وارد خانه ی درحال پرواز او می شود.


Summary:

By tying thousands of balloons to his home, 78-year-old Carl sets out to fulfill his lifelong dream to see the wilds of South America. Russell, a wilderness explorer 70 years younger, inadvertently becomes a stowaway.


برای مشاهده محتوای انیمیشن ها و دانلود آنها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید کدامیک بیش تر در این وبلاگ قرار گیرد؟
    پیام مدیر

    لطفا در نظرسنجی وبلاگ شرکت نمایید.


    کاربران گرامی با ارسال مطالب خود به جمع نویسندگان وبلاگ بپیوندید.


    با مطالعه هر مطلب لطفا به آن امتیاز دهید.


    لطفا با استفاده از فرم تماس با ما که در پایین وبلاگ قزار دارد نظرات خود را ارسال نمایید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7537
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 1,172
  • بازدید سال : 10,071
  • بازدید کلی : 577,533
  • کدهای اختصاصی